vrijdag 14 december 2018

Griezelige liefdesbrieven van 5A.

Aan mijn slijmmonster:
Je ziet er uit als verwelkte bloemen.
Jouw slijmkusjes en enge knuffels zijn zo spookzacht.
Ik krijg er doodskopvlinders van in mijn buik.
Mijn lief spookmonster, laten we nog eens gaan wandelen in de verwelkte bloemen en de spookvlindertuin. Kom nog eens langs en breng kevers mee.
Jouw slijmzombie.
Stien

Dag mijn lieve snottermonster,
Ik zou zo graag jouw groen snot kussen.
Ik ruik je al van ver als je naar me toe komt. Je ruikt zo lekker naar speeksel, waarmee je je ook wast.
En als ik aan je harige pukkelvoeten wrijf, dan voel ik verwelkte vlinders in mijn buik.
Ik droom elke nacht van jouw grijze tanden.
Je bent zo lief, mooi, schattig, slijmerig dat ik elke dag bij jou wil zijn. Ik hou van jou.
Van je vriendinnetje.
Mita

Liefste, vuilste, slijmbroebelbeest,
Ik kan de hele dag naar je pukkelige gezicht staren. Je kromme neus vult mijn hart. Je modderige haren zijn de mooiste van de wereld.
In je ogen zie ik beestjes die mijn liefste zijn. Ik wil je vieze, snotterige benen altijd zien.
Je slijm is echt leuk, net als jou.
Ooit wil ik dat je slijmerige lichaam weet dat ik van je hou. Maar ik zou niet verstaan wat je zou zeggen, want jij praat de echte broebeltaal.
Hou dit diep in je hart, want dit is het dan. Jij hebt mij de beestjes doorgegeven.
Je allerliefste nieuwe broebelbeest.
Dua

Hallo heksentruffel van me,
Jouw smerige pukkels zitten in mijn hart.
Jouw voeten zijn als schimmelkaas voor mijn neus.
Toen ik jou zag, was het liefde op het eerste gezicht.
Ik zou je graag zoenen en bonbons geven.
Jij bent het mooiste gedrocht. Je bent een echte griezel en mijn schattebout. 
Jij bent zo goed voor dieren; je vermoordt ze. Je vergiftigt mensen en je haat kinderen.
Je maakt lekker grote spinnen en giftige slangen en zombies.
Jij bent een gruwel voor een vampier, een schim voor een spook en een gedrocht voor een monster.
Mijn vraag is: Ben jij ook verliefd op mij?
Groetjes van je griezelige aanbidder Timothy.

Dag mijn liefste blubbermonster,
Je bent zo mooi bij volle maan.
Als ik jouw harige puntneus zie, krijg ik vlinders in mijn buik. Je bent zo prachtig lelijk, ik hou van jou. Je bent zo schattig dik met je blubberlichaam.
Ik wil je nooit meer kwijt, mijn lief beest.
Veel hartjes van iemand die van je houdt. Robin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten